sobota, 20 kwietnia 2013

Prolog

Nie chcę Cię teraz stracić
Patrzę teraz na swoją drugą połowę
Największa scena jest rozgrywana w moim sercu
Tam jest przestrzeń , ale teraz jesteś w domu
Pokaż mi jak ma teraz walczyć
A ja Ci powiem , że to było łatwe
Wracając do Ciebie uświadomiłem sobie
Że Ty zawsze tu byłaś
To jest tak jak byś była moim odbiciem
Moim lustrem wpatrującym się we mnie
I nie mógłbym stać się już lepszym
Z kimś innym obok mnie
I teraz jest to już tak oczywiste jak ta przysięga
że zmieniamy dwa odbicia w jedno
Ponieważ , to jest tak , jakbyś była moim lustrem
Moim odbiciem wpatrującym się we mnie

Czyż nie jesteś czymś, oryginałem, 
ponieważ nie wydaję się to być tylko namiastką
I nic nie mogę poradzić , tylko się przyglądam,
ponieważ widzę prawdę gdzieś w Twoich oczach
Nie mogę się zmienić dla Ciebie
Ty mnie odzwierciedlasz
uwielbiam to w Tobie
I jeśli mógłbym , patrzałbym na Ciebie przez cały czas *



_________________

*Fragment piosenki Mirrors - Justin Timberlake

Hej ! możecie kojarzyć mnie z bloga opowiadania-o-jb lub justin-with-dancer ;)
Zaczynam nową historię i mam nadzieję , że dobrze wybrałam piosenkę
i nie ma dużo błędów gramatycznych w moim tłumaczeniu
Dzisiaj pojawi się kolejna notka

P.S. - Szablon w budowie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi gdy czytam ten komentarz :)