czwartek, 12 grudnia 2013

XVIII part 2.

- N-nie,wcale nie -zaczesałam kosmyk wlosow za ucho
- Jade,znamy Cie dlugo,nie oklamiesz nas - przewrocila oczami Leigh-Anne wtrącając się.
Przez chwile nikt nic nie mowił po czym nagle wszystkie w trójkę zaczęły piszczeć i skakać. Zmarszczyłam brwi po czym zaśmiałam się lekko zdezorientowana. Dziewcyny wskoczyly na łóżko siadając w okół mnie
- Wiec jak?!
- Jesteś z Bradem!
- Zrobiliście to!
- Jesteście razem słodcy!

Usłyszałam piski i westchnęłam kiwając głową przecząco jednocześnie odpowiadając na wszystkie ich pytania.

Ponownie na chwile ucichły
- Nie rozumiem - wyszeptała Jesy
- Pokłóciliście się? - zapytała z nutką sugestii Perrie.

- Nie..um..to znaczy tak ale..-przygryzłam wargę - z gòry mówię,że do niczego nie doszło tej nocy - na ich twarzach malowało się totalne niezrozumienie,co wyglądało dość komicznie.
- Spałam...-zaczelam- w sensie dosłownym,nie pieprzylam - dodałam szybko- z Justinem..

- Że co!? - powiedzialy naraz Jesy i Pezz
- On zabija ludzi,jest egoistycznym dupkiem! - krzyknęła Leigh.

To zabolało..

Ja też jestem egoistycznym dupkiem?

Spojrzałam na nią smutna

- Jezu przepraszam - przytuliła mnie mocno. Westchnęłam rezygnujac z ciagniecia tego tematu.
- Wiec jak to się stało? - szepneła Jesy
Cicho westchnęłam zaczynając im mówic co sie wydarzylo

Kilka minut później

- Powiesz mu o bliźnie?
- Póki się nie pyta,nie zamierzam
- A co z Bradem? - zapytala wciaz tulac sie do mnie Leigh.
- Wściekł się...przeciez nic nie było miedzy mną a nim...i miedzy Justinem i mną też nie - szepnełam
- Dziwisz sie że jest zły? Starał sie o
Ciebie od dluższego czasu, pojawil sie Bieber i zajal jego miejsce...

Miała racje. Ale nie czułam nic do żadnego z nich

Przynajmnie tak mi się wydaję...

- Śpiewajmy już co? -westchnelam biorac do reki tekst piosenki - Madhouse? - przeczytalam tytul i spojrzalam na Leigh-Anne. Pokiwala glowa
- Czytaj - powiedziala wkladajac IPhona na odtwarzacz i po chwili gdy konczylam czytac, ona zauwazac to, wlaczyla muzyke. 

- To brzmi świetnie! - pisnęła po kilku minutach Leigh klaszczac w dlonie.
Siedziałyśmy w pokoju gdy nagle po całym domu rozniosło sie głośne warknięcie i tłuczenie szkła. Wstałam szybko i wyszłam z pokoju a za mną dziewczyny.
Zrównoważona otworzyłam drzwi po lewej skąd dobiegały dźwięki

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No no, co tu sie dzieje! Wrocilam z rozdzialem :)
Powiem,ze napisalam ta czesc rozdzialu,bo musialam.
Nie moglam was zistawic z jedną.
Ale nie mam weny, gdy nie ma komentarzy
Wiec stawiam warunek,zobaczymy czy sie uda.

30 KOMENTARZY = KOLEJNY ROZDZIAŁ

18 komentarzy:

  1. Jak zwykle genialna <3 pisz dalej nie moge sie doczekać zapraszam do mnie choć dopiero zaczynam :)http://justinbieberismyinspirationv.blogspot.com/?m=1
    Dalej mnie informuj :D
    @Vejtaszewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle genialna <3 pisz dalej nie moge sie doczekać zapraszam do mnie choć dopiero zaczynam :)http://justinbieberismyinspirationv.blogspot.com/?m=1
    Dalej mnie informuj :D
    @Vejtaszewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Czekam z zniecierpliwieniem na nn

    OdpowiedzUsuń
  4. omg ciekawe co się stało :o

    OdpowiedzUsuń
  5. xbjhvbxhv uwielbiam tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. no genialne :) jestem strasznie ciekawa co będzie dalej. czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam od dzisiaj i jestem zakkochana w twoim blogu ! <3 moglabym byc informowana na tt o nowych rozdzialach ??? :):):):):):):) @YoBelieberPL

    OdpowiedzUsuń
  8. rozdział jest iugohrjehrnfnjhbgf *__* nie moge się doczekać następnego
    <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to opowiadanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham to opowiadanie dziś przeczytałam czałe i jak już wsopmniałam zakochałam się w nim. Prosze dodaj next'a. I może zmniejsz ilość komentarzy prosze, prosze, prooooooszeeeeeee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko że nie raz było już 30 a nawet ponad komentarzy,a teraz jest coraz mniej

      Usuń
  11. Suuper rozdział <3 ;* czekam nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej uwielbiam twoje opowiadanie nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału.Pozdrawiam !! Buziaczki<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuuuper <3 czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy czytam ten komentarz :)